Politica de garantie
Politica de garantie LuxSkin
Prezenta politica descrie conditiile de garantie aplicabile produselor comercializate de LuxSkin, inclusiv dispozitivele Philips Lumea IPL 8000. Te rugam sa citesti cu atentie informatiile de mai jos.
1.1 Garantie legala de conformitate
Pentru produsele cumparate de pe site-ul LuxSkin, clientii persoane fizice beneficiaza de garantie legala de conformitate, pe o perioada de 24 de luni de la data livrarii produsului.
Aceasta garantie acopera lipsa de conformitate a produsului existent la momentul livrarii sau care apare intr-o perioada rezonabila dupa aceasta, in conditiile utilizarii normale si conform instructiunilor producatorului.
1.2 Garantie comerciala (dupa caz)
In anumite situatii, producatorul poate oferi o garantie comerciala suplimentara (de exemplu, extindere de garantie sau beneficii extra). Aceasta se aplica doar daca este mentionata in mod expres in documentele produsului sau in descrierea de pe site.
In lipsa unor mentiuni speciale, se aplica exclusiv garantia legala de conformitate.
1.3 Persoane juridice
Pentru persoanele juridice, termenul de garantie poate diferi fata de cel oferit consumatorilor persoane fizice, in functie de conditiile producatorului si ale contractului. In general, pentru clienti persoane juridice, garantia este de 12 luni, daca nu se specifica altfel in mod expres.
2.1 Documente necesare
Pentru solutionarea unei solicitari de garantie este necesar:
- documentul de achizitie (factura fiscala),
- optional, certificatul de garantie emis de producator, daca este furnizat,
- datele de contact ale clientului si o descriere cat mai clara a defectului reclamat.
Te rugam sa pastrezi factura si eventualul certificat de garantie pe intreaga perioada de garantie.
2.2 Utilizare conform instructiunilor
Garantia este valabila doar daca produsul a fost utilizat conform destinatiei sale normale si in acord cu instructiunile din manualul producatorului. Orice utilizare in afara recomandarilor oficiale poate duce la pierderea garantiei.
2.3 Ce este considerat defect de garantie
Se considera defect acoperit de garantie orice problema de functionare sau lipsa de conformitate care nu este cauzata de:
- utilizare necorespunzatoare,
- interventii neautorizate asupra produsului,
- lovituri mecanice, socuri, accidente, infiltratii de lichide,
- neglijenta in utilizare sau intretinere.
3.1 Sesizarea defectului
Daca observi o problema de functionare a produsului in perioada de garantie, te rugam sa ne contactezi cat mai curand, prin una dintre variantele:
- formularul de contact de pe site,
- e-mail, folosind adresa de contact afisata pe site,
- telefonic, in programul de lucru mentionat.
Este util sa ne oferi detalii despre:
- numarul comenzii si data achizitiei,
- descrierea defectului,
- poze sau videoclipuri, daca este posibil, pentru o evaluare initiala mai rapida.
3.2 Trimiterea produsului in service
In functie de natura defectului, produsul poate fi:
- trimis catre un service autorizat al producatorului,
- trimis catre adresa indicata de LuxSkin, care il va directiona catre unitatea de service potrivita.
Vei primi instructiuni clare privind modalitatea de ambalare si expediere. De regula, pentru defectele acoperite de garantie, costul transportului catre service poate fi suportat de vanzator sau producator, in functie de politica aplicabila.
3.3 Termen de solutionare
Termenul de solutionare a unei solicitari de garantie poate varia in functie de complexitatea defectului si de procedurile service-ului autorizat, dar se va face in cadrul unui interval de timp rezonabil, in acord cu legislatia in vigoare.
4.1 Repararea produsului
In primul rand, se va incerca repararea produsului defect, astfel incat acesta sa revina la starea normala de functionare. Reparatia se face, de regula, in cadrul unei unitati de service autorizate de producator.
4.2 Inlocuirea produsului
Daca repararea nu este posibila sau nu este eficienta, produsul poate fi inlocuit cu unul identic sau, daca nu este disponibil, cu un produs similar cu caracteristici cel putin echivalente.
4.3 Rescizarea contractului
In cazuri exceptionale, atunci cand nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile intr-un termen rezonabil, se poate ajunge la rezolvarea prin restituirea contravalorii produsului, conform prevederilor legale.
5.1 Exemple de situatii excluse
Urmatoarele situatii pot duce la pierderea sau neaplicarea garantiei:
- utilizarea produsului in scopuri comerciale, daca acesta este destinat exclusiv uzului casnic,
- modificari, interventii sau reparatii efectuate de persoane neautorizate,
- deteriorari cauzate de socuri mecanice, lovituri, caderi, accidente, incendii, inundatii,
- expunerea la umiditate excesiva, praf, temperaturi extreme, substante chimice,
- defecte rezultate din nerespectarea instructiunilor de utilizare si intretinere.
5.2 Consumabile si accesorii
Anumite componente considerate consumabile sau supuse uzurii normale nu sunt acoperite de garantie in aceleasi conditii ca produsul principal, decat daca se specifica in mod expres acest lucru de catre producator.
6.1 Relatia dintre politica de garantie si alte pagini
Aceasta politica de garantie se completeaza cu:
- Politica de retur,
- Termeni si conditii,
- Informatiile de garantie primite in pachetul produsului (manual, certificat de garantie).
6.2 Actualizarea politicii de garantie
LuxSkin isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza prezenta Politica de garantie ori de cate ori este necesar. Versiunea valabila este cea afisata pe site la momentul depunerii unei reclamatii de garantie.
Pentru orice intrebare legata de garantia produselor LuxSkin sau pentru a verifica situatia unei solicitari de service, te rugam sa ne contactezi prin pagina de Contact de pe site.